11890 Alo Hasar Sorgulama Çağrı Merkezi Hizmeti Nedir?

Vatandaşların herhangi bir araç hakkında geçmişe dair hasar kaydı, değişen parça bilgileri, detay bilgileri ve kaskosuz dönem bilgilerini anında öğrenebildikleri çağrı merkezi hizmetidir.

Araç Hasar Sorgulaması İçin Hangi Bilgilere İhtiyacım Bulunuyor?

Bir araca ait hasar sorgulaması yapabilmek için araç plakası ya da araç şasi numarasına ihtiyacınız bulunmaktadır. Bu bilgilerden biri ile yapacağınız sorgu sonucunda o araca ait hasar bilgilerini kolayca öğrenebilirsiniz.

Sorgu Sonucunda Elde Ettiğim Hasar Tutarı Hatalıysa Ne Yapmalıyım?

Hizmetlerimizde sunulan bilgiler sigorta şirketlerinin kayıtlarına dayanmaktadır. Mevcut bilgilerde yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız sigorta şirketiniz ile iletişime geçebilirsiniz.

Sorguladığım Aracın SBM Kayıtlarında Bulunamaması Ne Anlama Gelmektedir?

Sorguladığınız aracın Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi kayıtlarında bulunamaması, sistemlerimizde o araca ait herhangi bir poliçe bilgisi olmadığı anlamına gelmektedir. Sorgulamanızı kendi aracınız için yaptıysanız ve poliçeniz varsa, anlaşmalı olduğunuz sigorta şirketi ile iletişime geçebilirsiniz.

Sorguladığım Aracın SBM Kayıtlarında Bulunamaması Ne Anlama Gelmektedir?

Sorguladığınız aracın SBM kayıtlarında bulunamaması, sistemlerimizde o araca ait herhangi bir poliçe bilgisi olmadığı anlamına gelmektedir. 11890 Alo Hasar Sorgulamasını kendi aracınız için yaptıysanız ve poliçeniz var ise, bağlı olduğunuz sigorta şirketi ile görüşmeniz gerekmektedir.

ERP Nedir?

ERP, Eksper Raporu anlamında kullanılan bir kısaltmadır ve mevcut araç hasar bilgilerinin eksper raporu doğrultusunda oluşturulduğu anlamına gelmektedir.

Ağır Hasar Kaydı Nedir?

Bir aracın çeşitli sebepler doğrultusunda kazaya karışması ve bu kazadan aldığı hasarların kayıt altına alınmasına hasar kaydı denir. Ağır hasar kaydı ise; kazaya karışan aracın %70 veya daha fazla oranda hasara uğraması ya da hasar onarım masrafları toplamının mevcuttaki sigorta değerine ulaşması durumudur.

Araç Değişen Parça Sorgusunda Yer Alan Bilgiler Nelerdir?

Bir aracın değişen parçalarının bilgisini öğrenebilmek için öncelikle o aracın kazaya karıştığı tarihi ve kazaya bağlı eksper raporu olduğunu bilmeniz gerekmektedir. Bu bilgiler doğrultusunda yapacağınız değişen parça sorgusunda aracın değişen tüm parça bilgileri ile beraber kazaya karıştığı tarihteki kilometre bilgisi ve parça/işçilik toplam tutarlarını da öğrenebilirsiniz.

Araç Detay Sorgusunda Yer Alan Bilgiler Nelerdir?

11890 Alo Hasar Sorgulama servisi üzerinde yapacağınız detay sorgulamasında ilgili aracın trafiğe çıkış tarihini, son sahiplik süresini, kaskolu ve kaskosuz toplam süreleri, araç tür değişim bilgisini, plaka değişimi ve plaka il değişimi bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Araç Detay Sorgusunda Yer Alan Kaskosuz Toplam Süre Ne Anlama Gelmektedir?

Kaskosuz toplam süre, aracın trafiğe çıktığı tarihten günümüze kadar geçen sürede kasko poliçesi yapılmadığı dönemlerin tamamını ifade eder.

Araç Detay Sorgusunda Yer Alan Kaskolu Toplam Süre Ne Anlama Gelmektedir?

Aracın trafiğe çıktığı tarihten günümüze kadar geçen sürede kasko poliçesi yapıldığı dönemlerin tamamını ifade eder. Hasar sorgulamada belirtilen kasko hasarları bu süre içerisindeki hasarlardan oluşmaktadır.

Araç Detay Sorgusunda Yer Alan Son Sahiplik Ne Anlama Gelmektedir?

Son sahiplik kelimesi, aracın mevcut sahibinin şahıs veya şirket üzerine kayıtlı olduğu bilgisini belirtir.

Araç Detay Sorgusunda Yer Alan Kasko(Var/Yok) Ne Anlama Gelmektedir?

Kasko(Var/Yok) bilgisi, aracın şuan için yürürlükte kasko poliçesinin olup olmadığı bilgisini ifade eder.

Eksper Raporu Olmasına Rağmen Parça Detay Bilgisi Neden Gelmiyor?

Eksperin hazırlamış olduğu raporda değişen parça bilgisi olmadığından dolayı parça detay bilgisi gelmemektedir. Sadece işçilik yapılmış olabilir.

Eksper Raporu Parça Detay Bilgisi Hangi Sırayla Gelmektedir?

Eksperin belirtmiş olduğu değişen parçalar tutar bilgisine göre büyükten küçüğe sıralanıp bu sıra ile gösterilmektedir.

11890 Alo Hasar Sorgulama Servisinden Yararlanmanın Ücreti Nedir?

11890 Alo Hasar Sorgulama servisinde müşteri temsilcilerimiz ile yapacağınız görüşmelerin dakika ücreti 4,25 TL’dir. Ücretlendirme, faturasız hat kullanıcıları için mevcut bakiyelerinden düşmekte olup, faturalı hat kullanıcıları için ise mevcut operatörlerinin düzenleyeceği faturaya yansımaktadır. Kalite standartlarımız doğrultusunda her bir sorgulama için maksimum 2 dakika içerisinde hizmet verilmektedir.