11890 Alo Hasar Sorgulama Çağrı Merkezi Hizmeti Nedir?

Vatandaşların herhangi bir araç hakkında geçmişe dair hasar bilgilerine (plakası değişmiş bile olsa) anında ulaşabildikleri çağrı merkezi hizmetidir. 11890 Alo Hasar Sorgulama hizmeti, Pluss Telekom İletişim Ticaret A.Ş ve Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi işbirliği ile sunulmaktadır.

11890 Alo Hasar Sorgulama Servisinden Hangi Hizmetleri Alabilirim?

11890 Alo Hasar Sorgulama servisi üzerinden Araç Hasar Sorgulama, Kaskosuz Dönem Sorgulama, Araç Değişen Parça Sorgulama, Araç Detay Sorgulama, Trafik/Kasko Poliçe Sorgulama, Vefat Eden için Hayat Poliçesi Sorgulama hizmetlerini alabilirsiniz.

11890 Alo Hasar Sorgulama Servisinden Yararlanmanın Ücreti Nedir?

11890 Alo Hasar Sorgulama servisinde müşteri temsilcilerimiz ile yapacağınız görüşmelerin dakika ücreti 3,49 TL’dir. Sizden dakika başı ücret dışında herhangi bir ücret istenmez ve görüşme sonrası herhangi bir abonelik işlemi yapılmaz.

Sorgu Sonucunda Elde Ettiğim Hasar Tutarı Hatalıysa Ne Yapmalıyım?

Hizmetlerimizde sunulan bilgiler sigorta şirketlerinin kayıtlarına dayanmaktadır. Hasar tutarı konusunda yanlışlık olduğunu düşünüyorsanız sigorta şirketiniz ile iletişime geçebilir ve mevcut hasar tutarına itiraz edebilirsiniz.

Sorguladığım Aracın SBM Kayıtlarında Bulunamaması Ne Anlama Gelmektedir?

Sorguladığınız aracın SBM kayıtlarında bulunamaması, sistemlerimizde o araca ait herhangi bir poliçe bilgisi olmadığı anlamına gelmektedir. 11890 Alo Hasar Sorgulamasını kendi aracınız için yaptıysanız ve poliçeniz var ise, bağlı olduğunuz sigorta şirketi ile görüşmeniz gerekmektedir.

ERP Nedir?

ERP, Eksper Raporu anlamında kullanılan bir kısaltmadır ve mevcut araç hasar detayının eksperinizin hazırladığı uzman incelemesi raporundan alındığı anlamına gelmektedir.

Araç Detay Sorgusunda Yer Alan Kaskosuz Toplam Süre Ne Anlama Gelmektedir?

Kaskosuz toplam süre, aracın trafiğe çıktığı tarihten günümüze kadar geçen sürede kasko poliçesi yapılmadığı dönemlerin tamamını ifade eder. Hasar sorgulamada bu süre içerisindeki hasarlar tutar bilgisi olmadan ya da hiç verilmemektedir.

Araç Detay Sorgusunda Yer Alan Kaskolu Toplam Süre Ne Anlama Gelmektedir?

Aracın trafiğe çıktığı tarihten günümüze kadar geçen sürede kasko poliçesi yapıldığı dönemlerin tamamını ifade eder. Hasar sorgulamada belirtilen kasko hasarları bu süre içerisindeki hasarlardan oluşmaktadır.

Araç Detay Sorgusunda Yer Alan Son Sahiplik Ne Anlama Gelmektedir?

Son sahiplik kelimesi, aracın mevcut sahibinin şahıs veya şirket üzerine kayıtlı olduğu bilgisini belirtir.

Araç Detay Sorgusunda Yer Alan Kasko(Var/Yok) Ne Anlama Gelmektedir?

Aracın şuan için yürürlükte kasko poliçesinin olup olmadığı bilgisini ifade eder.

Eksper Raporu Olmasına Rağmen Parça Detay Bilgisi Neden Gelmiyor?

Eksperin hazırlamış olduğu raporda değişen parça bilgisi olmadığından dolayı gelmemektedir. Sadece işçilik yapılmış olabilir.

Eksper Raporu Parça Detay Bilgisi Hangi Sırayla Gelmektedir?

Eksperin belirtmiş olduğu değişen parçalar tutar bilgisine göre büyükten küçüğe sıralanıp bu sıra ile gösterilmektedir.

Vefat Eden İçin Hayat Poliçe Sorgusu Nedir?

Bu sorgu türü ile sadece vefat eden kişilere ait vefat teminatı içeren geçerli hayat poliçeleri sorgulanabilmektedir.

Kişi Vefat Etmesine Rağmen Neden Vefat Etmediğine Dair Bilgi Dönüyor?

Vefat eden kişinin sorgulama esnasında vefat etmediğine dair bilgi görülüyor ise vefat bilgisinin henüz Nüfus ve Vatandaşlık İşleri sistemlerine girilmediği ifade eder.